Gayrimenkul Değerleme Firma Başvurusunda Gerekli Evraklar

 Gayrimenkul Değerleme Firma Başvurusunda SP'ya sunulması gereken evraklar:

---- Kuruluşla ilgili----

1. Kurulca yetkilendirilme talebine ilişkin yönetim kurulu kararı

2. Esas sözleşmesi

3. Kuruluş ortaklık yapısı

4. Sermayenin ödendiğine dair mali müşavir tablosu.

5. Varsa son 3 yıllık faaliyet raporu ve mali bilançolar

6. Organizasyon yapısı, yönetici ve gayrimenkul değerleme uzmanlarına ait bilgiler

7. Varsa, son 3 yılda hazırlanan gayrimenkul değerleme raporlarından 5 adet örnek ve müşteri listesi.

8. Değerlemede kullanılan analiz yöntemleri, rapor standartları ve standart rapor formatları ile ilgili bilgiler,

9. Değerleme raporlarının yazımı sırasında kullanılan çalışma kağıdı örnekleri

10. Faaliyet ilke ve esasları ile iş akış prosedürleri

11. Firmadaki bilgisayar yazılım-donanıma ait bilgiler. 

12. Mesleki sorumluluk sigortasının yetkilendirmeye ilişkin Kurul Kararının tebliğ edilmesini müteakip 1 ay içerisinde yaptırılacağına ilişkin taahhüt.

---- Ortaklarla ilgili----

1. Tüzel kişiler için esas sözleşmeleri ile ortaklık yapılarına ve yöneticilerine ait bilgiler ve özgeçmişler,

2. Madde 7'de istenen evraklar.?????????????

3. Pay sahibi veya yönetim kurulu üyesi olduğu veya yönetiminde yer aldığı başka ortaklıklar varsa, bunların son üç yıllık finansal tabloları, ortaklık yapıları, esas sözleşmeleri ile faaliyet raporları.


Yorumlar